idalovisarebecka

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av ida larsson - 19 juli 2011 19:02

Jag erkänner jag älskar Cosmopolitan och Solo, mycket bra sminktips, mode, historier - men hallå vem fan kan få vem som helst kär genom sex?

  • Hans hemliga sextankar avslöjas!
  • Så vill män att kvinnor ska vara!
  • 9 sätt att få en kille på fall
  • Gå ner 4 kg på 2  veckor. 
  • Vad tänker han före, under och efter sexet? Här får ni svaren..


Ja herregud- Va är de för jävla skitsnack de säljer? Jag menar att de är ju inte sexet som gör en kär, det är ju hur personen är- visst kan hett sex få det att pirra extra i magen, göra så man vill träffa personen igen, men det är väl mer som Eric Amarillo sjunger-vill du ligga med mig då- om sanningen ska fram, som är mer sant eller? För varför har den annars blivit en sommarhit? Alla behöver sex så är det bara! Sen vill väl alla ha bra sex, men det är ju kåtheten som talar inte kärleken i början! ELLER?

Det är ju attityden, charmen och självsäkerheten man faller för - visst är utseendet viktigt men det är ju hur personen  är som gör en kär. Visst kanjag få nackspärr på stranden när superheta kroppar passerar mig stup i kvarten. För man fastnar ju med blicken på dem och följer deras rörelser. En vältränad kille är het, men det är ju hans leende och hur han är som person som tilltalar mig.  Kan man prata med han eller är han IQ fiskmås,  inte antalet magruor som gör han attraktiv.   Så det är ju inte bara kroppen som gör det, så varför ska kvinnor vara så smala- har man någonsin läst i en tidning- titta hit killar!! Gå ner 4 kg på 2 veckor- så får ni kvinnorna på fall!!

Så vad är de vi vill ha då? Vart är Sverige på väg? Till USA kanske, operationer, anorexiadieter, träna tills du spry, JA!,  botox, tandblekning you name it! Hur fan gjorde de förr, när inte detta fanns - Jo på 1900-talet kom ja juste det ja- korsetterna DRA ÅT NU SÅ JAG INTE KAN ÄTA OCH SER SMAL UT, SVIMMA LITE ÄR JU INTE SÅ FALRIGT, DRA ÅT SA JAG JU!!-operara bort revbenen för att få getingmidja- ja vi kvinnor är allt roliga vi! Men är för oss själva eller för männen?  Nu såg jag att man ska operera sin rumpa också- mer putig, hård  och rund- skaka rumpa med Sean Banan- kan man ju glömma då, den sitter ju där den ska sen!


Vem ger svaren på vad killar vill ha då? Låt mig gissa-snobbiga, rikemansungar som har pappas bankomatkort från Stockholm. Sorry men skulle då inte förvåna mig! Hur mångar svarar typ -10 st! Ja så de är ju så sant, visste ni förresten att alla tjejer är hobbylesbiska- ja de står ju det i SOLO - att män tror det iaf! COOLT!

Visste ni att män tänker innan sexet: Jag borde jubla inombords jag har en snygg tjej framför mig som vill ha sex, men gud jag får inte upp BH, Kan jag ta handen på bröstet nu eller måset jag vänta några minuter till, vill ju ta NU!! Ta på mig då, kom igen, närmare närmare, ja just där JA!!! har  jag kondomer hemma?, vill hon ha kondom? vill hon VERKLIGEN HA SEX MED MIG?

JA JA JA- jag är inne, jag är inne i hennen, men jag kan inte tänka på det, tänk på mormor, fotboll, nej nej jag får inte komma nu- blicken flyger i rummet- LAMPA- LAMPA ÄR BRA, SVART LAMPSKÄRM, LAMPAN LYSER-KONSENTRERA MIG LAMPA - BRÖST .. Vilka bröst hon har, om man skulle slicka lite på....NEJ NEJ LAMPSKÄRM!!! Fan att hon ska vara så  snygg - ju snyggare  hon är ju mindre kan ja se  på henne för att inte komma.Jävlar vilka bröst ta lite, NEJ, JO, FAN! 

Utlösning + 3 sek.

Satan är ju supernöjd, king of the world, MEN ÄR HON DET? KOm hon? border jag fortsätta att jucka? ska jag gå ner på henne, SÄG  nått då?! Vart är vattnet, är helt slut!  Fan gjorde< man bort sig nu, att hon tycker jag suger i sängen - då sprids ju rycktet i hela stan och då får man ju inte ligga mer i sommar! Hur ska hon ha det? Kom hon på byrån eller vad var det dära? Kvinnor! Vart tog kläderna vägen, vill ju hem och sova nu!

 

Killar tänker:

innan: Undra hur vågad hon är? Hoppas hon är rolig, o med det menar jag vågad

under: vart får jag komma nån stans på henne?

efter: Hur blir jag av med hon?

innan: Kommer jag ångra detta efter?

under: vad heter hon nu igen?

efter: Jag ångrar mig redan...

Ja säg mig killar är detta svensson svensson killar? I sådanfall diggar jag lampskärmen ;)


Ja just det ja, vet ni tjejer att killar behöver långa förspel för att få känslor det är så man får dem kär,JASÅ? så 1800-talet.! Vem fan har tid med förspel i flera timmar, vi har väl annat för oss som är viktigare än att få dem kära- passar det inte så passar det inte!!..


Varför är folk så rädda att vara singlar, varför måste man göra en kille kär? Måste vara  bittra klimiaterarekvinnor som skriver dessa inslag!  Lev och njut,för om sannignen ska fram så behöver vi sex, närhet och heta känslor!!!!  för ingen vet att den du träffar idag kommer du leva livet ut med, utan du får ta en dag i sänder så ser man vad som händer. Så njut av pinsamheter, pirrande magar, och va dig själv- för inget är sexigare än självsäkerhet, ödmjuket och ett grymt leende  på en charmig kille-  kärleken kommer endå när man minst anar det!

Av ida larsson - 19 juli 2011 15:44

Ännu en dag på sjukan, ännu en dag med inhalationer, sprutor, mediciner, värk och total utmattning. Ärligt talat är jag rätt less på att ligga inne och hänga med 80 +. Att vara beroende av människor och be om hjälp att resa sig upp, hjälp för att kunna andas, gå några steg you name it. Men jag tror att detta kan göra att man blir en grym sjuksköterska. För vet man hur det känns att vara beroende av någon annan, så har man lättare att hjälpa och förstå hur den känner det. tror jag iaf.  Men samtidigt oj oj vad man uppskattar små saker. Som att orka gå några meter, prata i telefon utan att bli andfådd, kunna gå över ett övergångställe utan att behöva stanna och vänta i mitten för att den gröna gubben blev röd innan man kom över.  Att gå ut och dansa och skratta och dricka rosé, rulla hem från krogen och undra hur många man gjort bort sig för ikväll :P  Orka med en shoppingrunda på stan med tjejerna, åka  båt mm. Det är de små sakerna i livet som fögyller ens vardag. Som idag då Min kära och älskade pappa och bror, Hedda o hennes barn kom på besök och glädjetårarna var nära. De tog med mig i rullstolen "privata taxin" som jag kallar den för och vi rullade ner till Cafét och sen satte vi oss utanför sjukan. Gud vad jag njöt, livet var helt underbart, solen sken, familjen var nära, kände vinden blåsa i håret,åt choklad och jag drack en  kall cola. Kan man annat än att älska sommaren och livet när det är så underbart ute.

Igår var min älskade Malin här och hon gjorde min tillvaro så bra, hon fick mig så glad.  jag måste säga att mina vänner är de absolut bästa man kan få. De e mina och de är så himla finaa4 timmar som gör mig lycklig. Jag är glad över att min kropp svarar på antibiotikan och kortisonen o att jag kanske kan få åka hem om några dagar.


Men när man ligger så här har man tid att fundera, att man har de för bra alltså, för även att jag har stort behov av hjälp kommer jag ändå härifrån. De finns de som ligger här och kommer aldrig mer hem igen. Jag planerar min framtid ännu mer, ju sjukare jag blir ju mer livsglädje växer och ju mer vill jag göra. För livet är för kort för att skjutas upp. För man hinner då inte alls med allt man vill, om man inte tar tag i det och gör det nu!!! Jag älskar tanken att om 1 år är jag fri igen! Spännande att kunna flytta vart som helst och resa när som helst underbara tanke

 

Varje höst får jag för mig att testa nå nytt och i år får det bli i Umeå. Så släng er i  väggen på kåren sen här ska de dansas.

En sak jag bara måste prova är poledance. Har chattat med en vän från australien nu. Hon har hållit på med detta nu i 1 års tid. Jag säger då bara det, herre jävlar vad vältränad hon blivit. Hon som var mullig då jag såg henne och nu är supervältränad, o Hon visade mig ett klipp där hon dansade. Denna träningen kan nog var den bästa man kan utföra om man vill bli stark, smidig och grymt snygg i kroppen. Så det är bara ett måste. Säga vad ni vill, men pröva bör man för man tränar ju hela kroppen. 



Tjo hej från sjukan te dig!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

100 000 åsikter!

Babe I like It

 

Ida

 

Läser till sjuksköterska, färdig juni 2012, då börjar verkligheten efter 3 års universitetsutbildning.

Skriver om allt och ingenting- allt från sex/kärlek- åsikter om livet/trauma/krig/sjukdomar- träning och hälsa. Läs gärna och lämna gärna kommentarer om det ni läst!

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards