idalovisarebecka

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Sexet som gör han kär -ja tjena!! vill du ligga med mig då om sanningen ska fram?

Av ida larsson - 19 juli 2011 19:02

Jag erkänner jag älskar Cosmopolitan och Solo, mycket bra sminktips, mode, historier - men hallå vem fan kan få vem som helst kär genom sex?

  • Hans hemliga sextankar avslöjas!
  • Så vill män att kvinnor ska vara!
  • 9 sätt att få en kille på fall
  • Gå ner 4 kg på 2  veckor. 
  • Vad tänker han före, under och efter sexet? Här får ni svaren..


Ja herregud- Va är de för jävla skitsnack de säljer? Jag menar att de är ju inte sexet som gör en kär, det är ju hur personen är- visst kan hett sex få det att pirra extra i magen, göra så man vill träffa personen igen, men det är väl mer som Eric Amarillo sjunger-vill du ligga med mig då- om sanningen ska fram, som är mer sant eller? För varför har den annars blivit en sommarhit? Alla behöver sex så är det bara! Sen vill väl alla ha bra sex, men det är ju kåtheten som talar inte kärleken i början! ELLER?

Det är ju attityden, charmen och självsäkerheten man faller för - visst är utseendet viktigt men det är ju hur personen  är som gör en kär. Visst kanjag få nackspärr på stranden när superheta kroppar passerar mig stup i kvarten. För man fastnar ju med blicken på dem och följer deras rörelser. En vältränad kille är het, men det är ju hans leende och hur han är som person som tilltalar mig.  Kan man prata med han eller är han IQ fiskmås,  inte antalet magruor som gör han attraktiv.   Så det är ju inte bara kroppen som gör det, så varför ska kvinnor vara så smala- har man någonsin läst i en tidning- titta hit killar!! Gå ner 4 kg på 2 veckor- så får ni kvinnorna på fall!!

Så vad är de vi vill ha då? Vart är Sverige på väg? Till USA kanske, operationer, anorexiadieter, träna tills du spry, JA!,  botox, tandblekning you name it! Hur fan gjorde de förr, när inte detta fanns - Jo på 1900-talet kom ja juste det ja- korsetterna DRA ÅT NU SÅ JAG INTE KAN ÄTA OCH SER SMAL UT, SVIMMA LITE ÄR JU INTE SÅ FALRIGT, DRA ÅT SA JAG JU!!-operara bort revbenen för att få getingmidja- ja vi kvinnor är allt roliga vi! Men är för oss själva eller för männen?  Nu såg jag att man ska operera sin rumpa också- mer putig, hård  och rund- skaka rumpa med Sean Banan- kan man ju glömma då, den sitter ju där den ska sen!


Vem ger svaren på vad killar vill ha då? Låt mig gissa-snobbiga, rikemansungar som har pappas bankomatkort från Stockholm. Sorry men skulle då inte förvåna mig! Hur mångar svarar typ -10 st! Ja så de är ju så sant, visste ni förresten att alla tjejer är hobbylesbiska- ja de står ju det i SOLO - att män tror det iaf! COOLT!

Visste ni att män tänker innan sexet: Jag borde jubla inombords jag har en snygg tjej framför mig som vill ha sex, men gud jag får inte upp BH, Kan jag ta handen på bröstet nu eller måset jag vänta några minuter till, vill ju ta NU!! Ta på mig då, kom igen, närmare närmare, ja just där JA!!! har  jag kondomer hemma?, vill hon ha kondom? vill hon VERKLIGEN HA SEX MED MIG?

JA JA JA- jag är inne, jag är inne i hennen, men jag kan inte tänka på det, tänk på mormor, fotboll, nej nej jag får inte komma nu- blicken flyger i rummet- LAMPA- LAMPA ÄR BRA, SVART LAMPSKÄRM, LAMPAN LYSER-KONSENTRERA MIG LAMPA - BRÖST .. Vilka bröst hon har, om man skulle slicka lite på....NEJ NEJ LAMPSKÄRM!!! Fan att hon ska vara så  snygg - ju snyggare  hon är ju mindre kan ja se  på henne för att inte komma.Jävlar vilka bröst ta lite, NEJ, JO, FAN! 

Utlösning + 3 sek.

Satan är ju supernöjd, king of the world, MEN ÄR HON DET? KOm hon? border jag fortsätta att jucka? ska jag gå ner på henne, SÄG  nått då?! Vart är vattnet, är helt slut!  Fan gjorde< man bort sig nu, att hon tycker jag suger i sängen - då sprids ju rycktet i hela stan och då får man ju inte ligga mer i sommar! Hur ska hon ha det? Kom hon på byrån eller vad var det dära? Kvinnor! Vart tog kläderna vägen, vill ju hem och sova nu!

 

Killar tänker:

innan: Undra hur vågad hon är? Hoppas hon är rolig, o med det menar jag vågad

under: vart får jag komma nån stans på henne?

efter: Hur blir jag av med hon?

innan: Kommer jag ångra detta efter?

under: vad heter hon nu igen?

efter: Jag ångrar mig redan...

Ja säg mig killar är detta svensson svensson killar? I sådanfall diggar jag lampskärmen ;)


Ja just det ja, vet ni tjejer att killar behöver långa förspel för att få känslor det är så man får dem kär,JASÅ? så 1800-talet.! Vem fan har tid med förspel i flera timmar, vi har väl annat för oss som är viktigare än att få dem kära- passar det inte så passar det inte!!..


Varför är folk så rädda att vara singlar, varför måste man göra en kille kär? Måste vara  bittra klimiaterarekvinnor som skriver dessa inslag!  Lev och njut,för om sannignen ska fram så behöver vi sex, närhet och heta känslor!!!!  för ingen vet att den du träffar idag kommer du leva livet ut med, utan du får ta en dag i sänder så ser man vad som händer. Så njut av pinsamheter, pirrande magar, och va dig själv- för inget är sexigare än självsäkerhet, ödmjuket och ett grymt leende  på en charmig kille-  kärleken kommer endå när man minst anar det!

 
 
Ingen bild

lillaatjejen

20 juli 2011 21:45

GRYYYYYYYYYYYYM DU ÄR!!!!!

Kommer fortsätta läsa bloggen din! sååå jvla braaaaa!!!!!!!!!!

pusspårej.

ida larsson

21 juli 2011 20:20

Tack va roligt att du tycker den är bra, kul att du kommer fortsätta att läsa den :) ha de toppen !! pusspårej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida larsson - 11 september 2013 04:06

Da har 5 dagar sprugit forbi, med ommande fotter och varkande ben kan man antligen andas ut. For aven om timmarna har stuckit ivag har vi anda hunnit med det mesta vi ville gora. Om man sammanfattar New York sa ar ordet (Galet). Det organiserade ka...

Av ida larsson - 2 september 2013 18:01

nu börjar det dra ihop sig. Den stora dagen är snart här.Så jag tänkte bjuda med er på vår resa runt USA. Jag tänkte uppdatera lite om våra äventyr, tipsa om bra ställen och visa några bilder. Så nu får ni följa oss och har ni frågor bara ställ dom. ...

Av ida larsson - 14 mars 2013 18:52

Det var länge sen jag skrev för länge sen ja de får ni avgöra. Kanske beror frånvaron av att alla vokaler och konsonanter har förbrukats eller så har tiden inte räckt till. Men nu har ordförrådet återkommit, eller nej de är inte sant. Men nu vill jag...

Av ida larsson - 5 februari 2013 12:07

Känslan som uppstår när Albin fyller 12 eller vänta nu 16! Vad hände? Vart tog tiden vägen jag är ju inte äldre än 20 typ! Det var ju igår man äntligen fyllde 16 år och fick börja övningsköra. Vart tog tonårstiden vägen? Det var nyss man skulle börja...

Av ida larsson - 4 februari 2013 10:56

Abstenens ordet som gör en tokig, man vill bara ha det. Man kunde gå genom eld och vatten för att få uppleva det igen. Jag kommer få den känslan idag. Jag vet redan nu att jag kommer få det, innan det ens har skett. För nu ska jag och Frida bege oss ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

100 000 åsikter!

Babe I like It

 

Ida

 

Läser till sjuksköterska, färdig juni 2012, då börjar verkligheten efter 3 års universitetsutbildning.

Skriver om allt och ingenting- allt från sex/kärlek- åsikter om livet/trauma/krig/sjukdomar- träning och hälsa. Läs gärna och lämna gärna kommentarer om det ni läst!

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards