idalovisarebecka

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

julfrid.

Av ida larsson - 28 december 2012 23:59

Julen går mot sitt slut och det nya året står på glänt. 2012 kan sammanfattas som många saker som förändrades och många mål som lyckades styras åt rätt håll. Beslut som fattades, vänner som saknades och vänner som jag fann. Resor hit och dit och en stor dröm som gick i uppfyllelse. Ja 2012 var ett jävligt bra år, som har utvecklat mig extremt mycket. Det har gett mig mer mod och lust att förverkla yttligare drömmar som jag har.


Julen hemma har varit väldigt rogivande och fartfylld på samma gång. Mat, godis och dricka har intagits x flera och motionen har varit dansgolvet eller en kort promenad mellan bilen och huset. Lathet kan kort förklara helgens dagar. Samt att rean och Ikea har bränt mina pengar ordentligt och ätit på sparkontot.


Men nyåret skall firas in med bomb och stort på bästa arbetsplatsen, där man kan göra skilland. Var kan man fira nyår bättre än där, bland fina kollegor och underbara patienter. Ser fram emot att komma hem igen och få göra det jag älskar, vara sjuksköterska. Samt att få hem min nya säng, fy fan va jag saknat en bra säng


2012 har varit fantastiskt, men 2013 kommer bli magiskt. Nu börjar livet på riktigt och jag fyller vuxen (25 år). Detta skall tas vara på och det är nu som drömmar skapas och förverklas. Det enda som kan stoppa mig nu är mig själv och det kommer då aldrig hända! ;) Nej leva som om det inte fanns någon morgondag och planera som om jag kommer leva i 80 år till.


Hoppas ni där ute ser fram emot ett nytt år och nya möjligheter lika mycket som jag. Gott nytt år på er alla. Puss och hej! ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida larsson - 11 september 2013 04:06

Da har 5 dagar sprugit forbi, med ommande fotter och varkande ben kan man antligen andas ut. For aven om timmarna har stuckit ivag har vi anda hunnit med det mesta vi ville gora. Om man sammanfattar New York sa ar ordet (Galet). Det organiserade ka...

Av ida larsson - 2 september 2013 18:01

nu börjar det dra ihop sig. Den stora dagen är snart här.Så jag tänkte bjuda med er på vår resa runt USA. Jag tänkte uppdatera lite om våra äventyr, tipsa om bra ställen och visa några bilder. Så nu får ni följa oss och har ni frågor bara ställ dom. ...

Av ida larsson - 14 mars 2013 18:52

Det var länge sen jag skrev för länge sen ja de får ni avgöra. Kanske beror frånvaron av att alla vokaler och konsonanter har förbrukats eller så har tiden inte räckt till. Men nu har ordförrådet återkommit, eller nej de är inte sant. Men nu vill jag...

Av ida larsson - 5 februari 2013 12:07

Känslan som uppstår när Albin fyller 12 eller vänta nu 16! Vad hände? Vart tog tiden vägen jag är ju inte äldre än 20 typ! Det var ju igår man äntligen fyllde 16 år och fick börja övningsköra. Vart tog tonårstiden vägen? Det var nyss man skulle börja...

Av ida larsson - 4 februari 2013 10:56

Abstenens ordet som gör en tokig, man vill bara ha det. Man kunde gå genom eld och vatten för att få uppleva det igen. Jag kommer få den känslan idag. Jag vet redan nu att jag kommer få det, innan det ens har skett. För nu ska jag och Frida bege oss ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

100 000 åsikter!

Babe I like It

 

Ida

 

Läser till sjuksköterska, färdig juni 2012, då börjar verkligheten efter 3 års universitetsutbildning.

Skriver om allt och ingenting- allt från sex/kärlek- åsikter om livet/trauma/krig/sjukdomar- träning och hälsa. Läs gärna och lämna gärna kommentarer om det ni läst!

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards