idalovisarebecka

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av ida larsson - 11 juli 2011 23:26

Då har man skaffat sig en blogg, som jag sa att jag aldrig skulle göra. Men man har ju sagt många gånger förr, att det dära ska då inte jag göra men gjort endå. Kanske kan ge mig mer motivation att komma igång och hålla igång med träningen, när man ser skriver om den. För att se om man göra några framsteg i framtiden. Känner mig sjukt lycklig iaf att man har piggnat på sig och orkar med hela dagen utan att bli totalt slut.


Livet i Ö-vik leker på och jag ser fram i mot ett sista år här uppe i norr, men ser även fram i mot att få söka jobb och flytta till en ny stad med nya möjligheter och äventyr. Samt att få en Legitimation som sjuksköterska. Underbart!

Tror att sista året kommer bli det bästa någonsin här uppe, då jag ska njuta av att vara student och träffa massa nya underbara männsikor som börjar studera och som bor här. Samt att man kommer ta vara på varje sekund med mina fina vänner som jag redan har här uppe, de är underbar och sjukt värdefulla!


 En sak iaf säkert att Ö-vik har gett mig så mycket glädje och lycka, så glad att jag började plugga här uppe. Vet att många gnäller på Ö-vik, jag också ibland men det beror ju på kylan och den långa vintern :P Men det är en underbar stad och underbara männsikor här, så alla som vill börja läsa till sjuksköterska ska helt klart börja här uppe!








Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

100 000 åsikter!

Babe I like It

 

Ida

 

Läser till sjuksköterska, färdig juni 2012, då börjar verkligheten efter 3 års universitetsutbildning.

Skriver om allt och ingenting- allt från sex/kärlek- åsikter om livet/trauma/krig/sjukdomar- träning och hälsa. Läs gärna och lämna gärna kommentarer om det ni läst!

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards