idalovisarebecka

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av ida larsson - 22 juli 2011 15:50


                    När jag var tonåring drömmde jag om att bli modell i Milao gå på catwalk, bära upp snygga kläder och leva ett äventyr utöver det vanliga.  För att sen kliva in i skådespelsvärlden. Där jag levde i lyx,hängde med elitens eliten och fick resa jorden runt.  Där jag fick vara med i filmer och spela mot min tonårskärlek Leonardo Dicaprio. Dock blev inte denna drömmen sann, för att jag dels var för kort och dels inte tillräckligt smal. Men idag är jag glad att jag inte blev modell, för vem vill gå hungrig i 10 år i 10 cm höga klackar ?  Filmbranchen då? Ja jag väntar fortfarande på att Brad Pitt ska ringa mig och fråga om jag vill spela mot han i sin nästa film. Men han måste ju förstå att jag inte bara kan hoppa in sådär. Har ju mycket för mig i mitt liv, så han får allt vänta tills jag kan få ledigt så klart!

Men så länge så njuter jag av att se mina framtida kollegor och vänner på tv. För Vissa har det, de här männen har DET! Men så klart lever de ju på andra sidan jorden och är alldels för långt bort för en annan;) Men jag är ju inte omöjlig, jag skulle ju kunna tänka mig att bo i Hollywood  några år. Så vem vet, snart kanske man hänger med Johnny Depp..Men så länge är jag  glad att de finns att se på, på film. För de gör filmerna så sjukt mycket bättre, då man har något fint att titta på.De  är sexiga, smarta, sjukt snygga, bad boys och har charmen som fångar en med storm. De är de 10 hetaste  männen i filmvärlden!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

100 000 åsikter!

Babe I like It

 

Ida

 

Läser till sjuksköterska, färdig juni 2012, då börjar verkligheten efter 3 års universitetsutbildning.

Skriver om allt och ingenting- allt från sex/kärlek- åsikter om livet/trauma/krig/sjukdomar- träning och hälsa. Läs gärna och lämna gärna kommentarer om det ni läst!

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards