idalovisarebecka

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av ida larsson - 8 oktober 2011 18:34

Jag har svårt att tro, att när någon går bort försvinner den för alltid. Jag vet inte om det är något som jag hoppas på att det stämmer, eller om det vad jag tror. Jag tror att när en person går bort, att den alltid finns runt än och kollar till en ibland för att se hur det går i livet. Jag tror på andar eller jag hoppas att andar finns. Jag tror att människor finns både i våra hjärtan och runt om kring oss.

Jag tror även att vissar har fått en extra gåva - ett 6 sinne, som gör att de är mer öppna mot energier än oss andra. Jag tror ävne att vucna är bra på att lär sina barn att stänga av denna känslan och öppenheten. Jag tror att när man lär sig att inte "spöken" finns så ser man det inte heller. Jag tror att barn är mer öppensinnade och därför de ibland kan säga att de ser saker, som vi inte ser. FÖr vi har intalat oss och vi skulle bli väldigt rädda om vi såg något.

Jag vet att detta kanske låter som rapparkaja för vissa,men för mig är det ett hopp om att livet inte bara tar slut, utan att våra nära och kära finns omkring oss.

Jag brukar ibland se på det okända, samt ibland se på sensing morder. Sensing murder handlar om ouppklarade mord, försvunna personer som man inte lyckats hitta eller lösa. Det är 4 medium som får vara med i detta pogram, det är från New Zeeland och Australien. De får en bild att titta på, men får inte veta något om fallet. De får sitta själva, en hel dag med filmteamet och berätta vad de får ut av personen.

Dessa personer, kan ge oerhörda informationer om deras liv, deras familj, deras intressen m.m Samt berätta vad som hände den dagen/kvällen de försvann eller blev dödade. De kan berätta i detaljom bråk, personer de ser, registeringsnr på bilar m.m helt ofattbart!

Det okända är när svenska familjer får besök av andevärlden. De börjar märka att någon går i trappan, någon som flyttar saker, någon som stör djuren, skapar kaos i deras hem m.m Så kommer medium dit och berättar saker och händelser i livet.

Ja ni ser ju att det är fler än jag som tror på detta, dock skulle jag bli livrädd om jag börjar se saker eller höra ljud. Då skulle ja först tro att jag blivit tokig, men endå skulle de varit en oerhörd gåva att ha en känsla som berättar saker om andra personer samt ser vad som hänt innan och efter.


Ja vad ni tror på är ju upp till er, men länge leve det 6 sinnet alltså!

Av ida larsson - 8 oktober 2011 14:51

Idag har min söta vän Emma hjälpt mig att förvandla mig och gjort  så att den EVIGA väntan på att egna hår ska bli längre minskat ordentligt!!! Idag var det dags jag som längtat så och sparat så, idag fick jag i mitt löshår och oj vad jag trivs.. Underbart att man kan få långt hår på bara 1 timma. Istället som nu när jag sparat håret i 2 och halvt år. Visst mitt egna hår är långt, men jag vill ha längre och tjockare. Så nu känner jag mig supernöjd!


Oj oj oj va jag hade kul igår, vilken förfest alltså, det kallar jag drag! Så klart måste Eliten vara med för att det ska vara ett sådant drag!! Tack alla söta och underbar människor som kom te festen för igår. Tentafester is the shit


       

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

100 000 åsikter!

Babe I like It

 

Ida

 

Läser till sjuksköterska, färdig juni 2012, då börjar verkligheten efter 3 års universitetsutbildning.

Skriver om allt och ingenting- allt från sex/kärlek- åsikter om livet/trauma/krig/sjukdomar- träning och hälsa. Läs gärna och lämna gärna kommentarer om det ni läst!

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards